Franko költöztetés logó

Költöztetés rovat

Irodaköltöztetés – hogyan tervezze meg a költözést?

Irodaköltöztetés – hogyan tervezze meg a költözést?

Hogyan tervezzünk irodaköltöztetést, hogy a munka zökkenőmentes legyen mindvégig? Talán az egyik legégetőbb kérdés, ha szóba kerül, hogy odább álljon a cég. Íme néhány gyakorlatias, több éves tapasztalatból adott tanácsunk.

Elég nehéz az üzleti termelékenységet magas szinten tartani az irodában egy átlagos napon is. Figyelni kell az imázsra, a pozitív vállalati kultúrára és az ügyfelek bizalmát növelő események, szokások megszervezésére is.

És itt trollkodik bele a szokásos napi rutinba a költözés. Mi van akkor, ha az irodáját egyik helyről a másikra kell áthelyeznie?

Akár kényszerből, akár új lehetőségek okán költözik is odébb a cég cakk-pakk, a költöztetés menetét nem tudjuk elkerülni.

Pakolni kell, szállítani kell és a kis birodalmunkat 5-10-50 km-rel odébb és – remélhetőleg nem a hamvaiból – újjá is építeni.

Milyen nehézségekkel kell szembenéznie egy irodai költözés során?

  1. Egy irodai költözés során a stressz szintje az egész személyzetet kisebb-nagyobb mértékben érintheti.
  2. Egyes munkatársak megpróbálhatják a munkát ugyanúgy elvégezni zavaró tényezők és potenciálisan sok zűrzavar közepette is, mint azelőtt, több-kevesebb sikerrel.
  3. Felelős munkakörben frontálisan jönnek szembe általában azok a szituációk, amelyekben nagyobb erőket kellene mozgósítani, a cégvezetőknek pedig még több okuk van aggodalomra: egy költözés veszélyeztetheti az üzlet (átmeneti) eredményességét.

    iroda
  1. A költözési díjak akkor lehetnek kifejezetten drágák, ha rosszul megtervezett költözés plusz költségeket, sőt a költözés miatti elvesztett termelékenységi határidőkkel is számolnunk kell.
  2. Ha nem tervezünk megfelelően, a költözéssel összefüggő fennakadások hónapokig kísértethetik a cégünket. Nemcsak a rossz címre küldött számlák, de a köddé vált, de szükséges eszközök hiánya is az új irodájukban.

Feltételezve, hogy már megtalálta a tökéletes helyet új vállalkozásának, itt az ideje, hogy foglalkozzon a logisztikával.

Az iroda költöztetésével.

Mielőtt költöztetőcéget keres, ezt az 5 pontot pipálja ki az irodája költözése kapcsán

  1. Mérje fel a személyzet irodai igényeit, ideértve a mobilitást, a feladatkörüket, a munkahelyi munakeszközeik prioritását, a tárolást és a szükséges technológiai eszközök listáját is.
  2. Készítsen főtervet, a „költözésvezető munkatársnak” rendelkeznie kell egy alaptervvel, amelyet könnyen megoszthat a személyzet többi tagjával is, ezzel zökkenőmentesebb lehet a csomagolás és a költözés Ebből láthatóvá válik, hogy mikor kell elvégezni egyes feladatokat, ki a felelős az egyes feladatok. elvégzéséért.
  3. A főterv alapján hozzon létre egy irodaköltöztetési ellenőrzőlistát, amely tartalmazza a „pipálandó feladatokat”: munkatársak tájékoztatása, leltár a bútorokról és berendezésekről, szállítók, ügyfelek értesítése az új címről, költöztetőcég keresése, költözési nap ütemtervének megírása, dobozok és költöztetési kellékek rendelése vagy bérlése, új hely ellenőrzése (alkalmas-e a költözésre), a cég weboldalának (régi cím-új cím) frissítése.
  4. EZT ISMÉTLEM: Készítsen súly és méret alapján leltárt a meglévő irodabútorokról. Szükség esetén gondoskodjon külső tárolóhelyekről.
  5. Keresse fel a költöztetőcéget.

Milyen költöztetőcéget válasszon az irodaköltöztetéshez?

Ha egy költöztetőcég árajánlatánál csupán az árakat tekinti meg és szemével keresi a számjegyeket, lemarad arról, hogy a további fontos információkból jóval teljesebb képet kaphasson az elvégzett munkáról, a költöztető hivatástudatáról, a több éves tapasztalatról.

Költöztetőcégünk például kizárólag dobozos kivitelű tehergépkocsikkal dolgozik.

A dobozos felépítmény különlegessége, hogy belül párnázott oldalfalakkal rendelkezik.  Kifejezetten a költöztetés összetett munkafolyamataira van kialakítva.

Ehhez cégünknél öt különböző méretkategóriát biztosít.

 

költöztető tehergépkocsik

 

Előnye, hogy ezáltal egy fordulóval el tudjuk végezni, akár az 1 szobás és akár a közel 5-6 szobás vállalkozások költöztetését is. Gyorsabb átállást biztosítunk Önnek.

A dobozos felépítményben szorosan, egymás mellett utazhatnak az ingóságok, nem mozognak, nem inognak. A biztonságos csomagoláshoz nélkülözhetetlen jó minőségű csomagolóanyagokat biztosítunk Önnek és a komplett teljes körű szolgáltatás esetében mindenre kiterjedő garanciát és konkrét felelősségvállalást nyújtunk.

Írásos ajánlat nélkül semerre

Akik picit is meglátták már valaha közelebbről a költöztetés szépségét és nehézségét azok rájöttek, hogy miért nem dolgoznak konkrét, részletes árajánlat nélkül a komolyabb cégek.

Árajánlataink részletesek. A kérdéseink is.

Egy szakember kérdez. Mindig.

Felméri a hely megközelíthetőségét, hozzáférhetőségét.

 

költöztetés csomagolás

 

Fontos például, hogy a költöztetendő tárgyak pontosan legyenek összeszámolva, súlyuk alapján meghatározva, mert túlsúly sosem lehet a járművön, ez szabályokat sérthet és közúti büntetéssel is járhat.

 

Költöztetés országosan Franko költöztet

 

A költöztetés elején nálunk a brigádvezetőnk egyezteti Önnel a munkalapon leírt árakat az Ön által „elmentett” árakkal (amit megadtunk Önnek), tehát a munka végeztével sincsenek kényelmetlen szituációk.

A kifejezetten költözésre ajánlott standard dobozokkal a rendszerezés is könnyebb lehet az Ön jelenlegi irodájában. Mi nemcsak a költözésben, de a csomagolásban is segítünk ügyfeleinknek.

 

szakemberek koltozes

 

A bútorok szét-, és összeszerelését szakszerűen végezzük el, a munkatársai jelenleg is azzal foglalkozhatnak, ami a tényleges munkájuk.

Ne feledje! Jóval a csomagolás megkezdése előtt el kell kezdenie összeállítani a költözési tervet. A kezdeti szakaszban nem kell teljesen konkrétnak lennie, de a stratégia részleteinek világosabbá kell válniuk, ahogy a nagy nap közeledik.

 

franko koltoztet koltozes

 

Költözik az iroda – amit összefoglalva tudni érdemes

Az irodai költözés számos mozgó alkatrészt jelent a gyakorlatban és akár csak egy kis hiba ebben a folyamatban katasztrofális lehet az üzletre nézve. Azt kívánjuk, hogy stressz nélkül vészelje át az irodaköltöztetést.

Ehhez biztosítjuk komplex szolgáltatásunkat. A számonkérhetőség és a szakértelem nehezen mérhető forintban.

A költözés ideális esetben egy előre tervezhető esemény, aminek a munkahelyi hétköznapokra gyakorolt negatív hatását minimalizálni lehet. Ha ezzel Ön is egyetért, keressen fel minket, még a kezdetek kezdetén: kérjen ajánlatot.

Költöztetés a gondja? A Franko-Teher megoldja!

FrankoKöltöztetés (Franko-Teher Kft.)

Budapest, 1182 Regöly u. 8.
Adószám: 13192103-2-43
Cégjegyzékszám: 01 09 723012

Telefonos elérhetőségünk:
hétfő—szombat: 9 - 18
vas.—ünnepnapokon: zárva
Telefon: +36-1-290-33-80

telefonszámok

Telefonos elérhetőségünk:

hétfő—szombat: 9 - 18

vas.—ünnepnapokon: zárva


+36-1-290-33-80

+36-20-9552-669

+36-20-9797-004

mail
Látogatóink széleskörű tájékoztatása miatt, a weboldalunk sütiket használ!