
S.O.S költöztetés – hogyan minimalizáljuk a káoszt?
Vegyen elő egy peches helyzetet, fűszerezze meg az azonnali költözés szükségességével.
Majd hevítse a hőfokot a kapkodásból eredő hibákkal, a költöztetők inkorrektségével és máris kész a rémálom főzet. Hogyan költözzünk S.O.S.-ben még nagyobb káosz nélkül, mint amit a szituáció megteremt?
Melyik szituáció igényel nagyobb szervezést egy költözésnél?
Az azonnali költözés!
A potenciális hibasorozatok imbolygó padlóján megcsúszva nagyobbat eshetünk, ha az idő szűkössége miatt legyintünk a szervezettségre.
Több ezer ügyféllel együtt dolgozva a múltbeli tapasztalataink alapján ismerjük, hogy milyen érzés, amikor szorít a cipő, amikor az időforrások szűkösségének nyomása tart sakkban minket.
Számos embert váratlanul ér a hír, hogy napokon belül el kell költöznie.
A főbérlővel való szóbeli szerződéskötés átka éri utol őket, vagy anyagi helyzetük miatt kényszerülnek a gyors váltásra.
Váratlan otthoni események vagy személyes kudarcok, új munkahely miatti költözés, hirtelen szakítás, vagy akár a tervezettnél gyorsabban elkelő ház az utolsó pillanatban felmerülő költözés kihívásaival kínozhat bennünket.
Otthon máris fagypont alá zuhan a hőmérséklet - kihez forduljunk, hogyan szervezzük meg ezt ilyen gyorsan: a látszólag könnyebb út (‘majd a barátok segítenek’) ígérete gyakran nagyobb veszteséget okoz, mint egy gyors konzultáció egy szakemberrel, amellyel elkerülhető lett volna minden probléma.
Pontosan milyen buktatói vannak a gyors költözésnek?
Egy tökéletes világban elegendő ideje lenne felkészülni minden lépésre a jövőre nézve, amit meg kell tennie.
Spoiler: ez nem az a világ.
A költözés egy folyamat, amely tele van apró részletekkel, egyéni feladatokkal, és általában három-négy hetet részesítünk előnyben a megfelelő végrehajtáshoz.
Tervezéssel, csomagolással, szervezéssel és a kivitelezéssel együtt.
Onnan, hogy megtudta, költöznie kell…egészen addig, hogy bezárta a lakása ajtaját, végleg.
De a való világban az élet gyorsan magával ragadhat.
Azonban a pontatlanul felmért csomagok, m2-ek gyakran több fordulót jelenthetnek. Ez pedig nem várt költségekkel járhat.
A kihagyott információk, mint például van-e lift és parkolóhely a házban vagy ház előtt, szintén növelheti a költözés idejét.
A szakszerűtlenül becsomagolt, szétszedett bútorok hátráltathatják a gyors és gördülékeny munkavégzést.
Az esetlegesen szükséges behajtási engedélyek intézésével kivesszük a teendőket az Ön kezéből.
Sőt, csomagolás szolgáltatásunk - amellyel komplett lehet a költöztetése – szintén nagyban megkönnyíti az Ön dolgát.

Csomagolási szolgáltatásunk igénybevételekor csak annyi dolga van, hogy a legszemélyesebb tárgyait, mint az ékszereket, a készpénzt, a hitelkártyákat, iratokat, kulcsokat és az egyéb személyes ingóságokat elkülöníteni, hogy munkatársaink ezeket ne csomagolják be.
Csomagolás előkészítési árait itt találja.
Fontos tudni, hogy nálunk a csomagolás nélküli alapköltöztetés is tartalmazza a bútorok, szekrények előkészítését, csomagolását, fóliázását, filcezését.
Ez nem egy plusz (csomagolási) szolgáltatás.
Ebben az esetben nincs felár, csak a felhasznált csomagolóanyag kerül felszámításra.
Hogyan lehet gyorsan haladni egy költözéssel? - Íme 5 tipp
Ezzel is igyekszünk Önnek segíteni az utolsó pillanatban történő lépésekben.
1. Kezdje a logisztikával
Az utolsó pillanatban minden feladat azonnalinak és végletekig túlbonyolítottnak tűnhet. Könnyen megbénulhatunk attól, hogy mennyi mindent kell egyszerre elvégezni. Az első lépés: költöztetőcég csapó
Minél hamarabb rendeződik a költözés logisztikája, annál hamarabb fog hozzá minden máshoz. Keressen szakembert.
2. Készítsen tervet a költözéséhez
Egy gyors lista akár 1-2 óra alatt is összeírható, este 10-kor is.
Ezen kár spórolni.
Bútorok listája, mérete (ezt a költöztetők is kérni fogják): mind jegyezze fel. Azt is, hogy milyen feladatokat kell elvégeznie.
Például, ha gyerekei vannak az iskolában, azonnal értesítenie kell az iskolát a változásról, ha iskolaváltás is lesz. Szolgáltatások: a jelenlegi otthonában le kell mondania a közüzemi szolgáltatásokat, és el kell indítania azokat az új otthonában.
Rendezze ezeket a feladatokat két kupacba, az azonnali szekcióba, és a várhat még egy-két hetet szekcióba.
Az ellenőrzőlista segíthet csökkenteni a stresszt és a szorongást az utolsó pillanatban végzett lépések kapcsán.
3. Szelektáljon, mielőtt dobozol
Valószínűleg a csomagolás az első dolog, ami eszünkbe jut, ha egy költözéssel szembesülünk, különösen az utolsó pillanatban.
Mielőtt azonban nekilátna, szabaduljon meg azoktól a dolgoktól, amelyekre nincs szüksége.
De mégis mit kezdjen a maradék holmikkal?
A használt ágyneműt és törölközőt például a helyi állatmenhelynek is oda lehet adni, a ruhákat pedig a helyi önkormányzatnak.
És rengeteg helyi Facebook csoport létezik, ahol akár a bútorokat is meghirdetheti „ingyen elvihető” felirattal.
A kerületből vagy a szomszéd utcából nem akkora befektetés senkinek sem eljönni egy-egy komódért vagy éjjeli szekrényért, amit ingyen vihet el.
4. Vegyen igénybe csomagolószolgáltatást a költöztetőcégtől
Ha rövid időn belül kell lépnie, nincs sok vesztegetni való ideje a buborékfólia vagy az olló keresgélésére.
Ennek elkerülése érdekében nálunk például a bútorok, tárolók beltartalmát, az általunk biztosított csomagolóanyagokba mi magunk csomagoljuk be precízen és sérülésmentességet garantáló módon.
Majd az általunk biztosított dobozokba helyezzük.
A különböző tárgyak dobozokba történő elhelyezésekor figyelünk arra, hogy elhelyezésük minden mozgást, elmozdulást akadályozó módon történjen. A doboz teljes légköbméterének a kitöltésére törekszünk.
A bútorokat fóliával, filccel, majd szükség szerint légbuborékos fóliával is becsomagoljuk. Gyorsítjuk a költözést. Ezáltal még kedvezőbb áron válik ez elvégezhetővé. Rengeteg időt és energiát takarítunk meg Önnek.
5. Állítson össze egy mozgásban lévő „prior” táskát
Mielőtt elkezdené a pakolást, tegyen félre egy kis táskát és töltse meg azokkal a legszükségesebb dolgokkal, amelyeket nem engedhet meg magának, hogy az ezt követő káoszban elveszítse:
- hivatalos iratok,
- gyógyszerek,
- slusszkulcsok,
- fontos dokumentumok,
- töltők,
- napi piperecikkek,
- néhány csereruha
Ez különösen fontos az utolsó pillanatban történő költözés során, amikor a dolgok valószínűleg egy kicsit zavarosabbak és kimerítőbbek lesznek.

Fontos megjegyzés
A csomagolással végzett költöztetés esetén teljes körű felelősséget és garanciát vállalunk.
Ha a csomagolást mi végezzük, akkor a garanciavállalás teljeskörű lesz, hiszen nem lehet a költöztetési sérülést a rossz csomagolásra, vagy dobozolásra hárítani.
Komplett teljes körű szolgáltatás esetében mindenre kiterjedő garanciát és konkrét felelősségvállalást nyújtunk.
A költözés óriási feladat, különösen akkor, ha nem hagynak rá elég időt.
A költözés stresszes folyamat, függetlenül attól, hogy mennyi idő van rá. Ha azon gondolkodik, hogyan lesz ebből költözés azonnal, összpontosítson az összképre. És arra, hogy a dolgait a lehető legbiztonságosabban vigye át új otthonába. Keressen minket, és segítünk.