Franko költöztetés logó

Költöztetés rovat

S.O.S költöztetés – hogyan minimalizáljuk a káoszt?

S.O.S költöztetés – hogyan minimalizáljuk a káoszt?

Vegyen elő egy peches helyzetet, fűszerezze meg az azonnali költözés szükségével.

Majd hevítse a hőfokot a kapkodásból eredő hibákkal, a költöztetők inkorrektségével és máris kész a rémálom főzet. Hogyan költözzünk sos-ba, még nagyobb káosz nélkül, mint amit a szituáció megteremt?

Melyik szituáció igényel nagyobb szervezést egy költözésnél?

Az azonnali költözés.

A potenciális hibasorozatok imbolygó padlóján megcsúszva nagyobbat eshetünk, ha az idő szűkössége miatt legyintünk a szervezettségre.

Több ezer ügyféllel együtt dolgozva a múltbeli tapasztalataink alapján ismerjük, hogy milyen érzés, amikor szorít a cipő, amikor az időforrások szűkösségének nyomása tart sakkban minket.

Számos embert váratlanul éri a hír, hogy napokon belül el kell költöznie.

A főbérlővel való szóbeli szerződéskötés átka éri utol őket vagy anyagi helyzetük miatt kényszerülnek a gyors váltásra.

Váratlan otthoni események vagy személyes kudarcok, új munkahely miatti költözés, hirtelen szakítás, vagy akár a tervezettnél gyorsabban elkelő ház az utolsó pillanatban felmerülő költözés kihívásaival kínozhat bennünket.

Otthon máris fagypont alá zuhan a hőmérséklet, kihez forduljunk, hogyan szervezzük meg ezt ilyen gyorsan – a látszólag könnyebb út ígérete (majd a barátok segítenek) gyakran nagyobb veszteséget okoz, mint egy gyors konzultáció egy szakemberrel, amellyel elkerülhető lett volna.

A barátokkal való költözés hátulütőiről itt írtunk.

Pontosan milyen buktatói vannak a gyors költözésnek?

Egy tökéletes világban elegendő ideje lenne felkészülni minden lépésre a jövőre nézve, amit meg kell tennie.

Spoiler: ez nem az a világ.

A költözés egy folyamat, amely tele van apró részletekkel és egyéni feladatokkal, és általában három-négy hetet részesítünk előnyben a megfelelő végrehajtáshoz.

Tervezéssel, csomagolással, szervezéssel és a kivitelezéssel együtt.

Onnan, hogy megtudta, költöznie kell…egészen addig, hogy bezárta a lakása ajtaját, végleg.

De a való világban az élet gyorsan magával ragadhat.

Azonban a pontatlanul felmért csomagok, m2-ek gyakran több fordulót jelenthetnek. Ez pedig nem várt költségeket.

A kihagyott információk, mint például van-e lift és parkolóhely a házban vagy ház előtt, szintén növelheti a költözés időhosszát.

A szakszerűtlenül becsomagolt, szétszedett bútorok hátráltathatják a gyors és gördülékeny munkavégzést.

Nálunk a költözés előtt egy részletes kérdéslistával (kitöltése pár perc) kiküszöbölhetőek ezek a buktatók.

Az esetlegesen szükséges behajtási engedélyek intézésével kivesszük a teendőket az Ön kezéből.

Sőt csomagolás szolgáltatásunk, amellyel komplett lehet a költöztetése – szintén nagyban megkönnyíti az Ön dolgát.

költöztetés csomagolás

Csomagolási szolgáltatásunk igénybevételekor csak annyi dolga van, hogy a legszemélyesebb tárgyait, mint ékszerek, készpénz, hitelkártyák, iratok, kulcsok és az egyéb személyes ingóságok elkülöníteni, hogy munkatársaink ezeket ne csomagolják be.

Csomagolás előkészítési árait itt találja.

Fontos tudni, hogy nálunk a csomagolás nélküli, alapköltöztetés is tartalmazza a bútorok, szekrények előkészítését, csomagolását, fóliázását, filcezését.

Ez nem egy plusz (csomagolási) szolgáltatás.

Ebben az esetben nincs felár, csak a felhasznált csomagolóanyag kerül felszámításra.

Hogyan lehet gyorsan haladni egy költözéssel? - Íme 5 tipp

Ezzel is igyekszünk Önnek segíteni az utolsó pillanatban történő lépésekben.

1. Kezdje a logisztikával

Az utolsó pillanatban minden feladat azonnalinak és végletekig túlbonyolítottnak tűnhet. Könnyen megbénulhatunk attól, hogy mennyi mindent kell egyszerre elvégezni. Az első lépés: költöztetőcég csapó1.

Minél hamarabb rendeződik a költözés logisztikája, annál hamarabb fog hozzá minden máshoz. Keressen szakembert.

2. Készítsen tervet a költözéséhez

Egy gyors lista akár 1-2 óra alatt is összeírható, este 10-kor is.

Ezen kár spórolni.

Bútorok listája, mérete (ezt a költöztetők is kérni fogják): mind jegyezze fel. Azt is, hogy milyen feladatokat kell elvégeznie.

Például, ha gyerekei vannak az iskolában, azonnal értesítenie kell az iskolát a változásról, ha iskolaváltás is lesz. Szolgáltatások: a jelenlegi otthonában le kell mondania a közüzemi szolgáltatásokat, és el kell indítania azokat az új otthonában is.

Rendezze ezeket a feladatokat két kupacba, az azonnali szekcióba, és várhat még egy-két hetet szekcióba.

Az ellenőrzőlista segíthet csökkenteni a stresszt és a szorongást az utolsó pillanatban végzett lépések kapcsán.

3. Szelektáljon, mielőtt dobozol

Valószínűleg a csomagolás az első dolog, ami eszünkbe jut, ha egy költözéssel szembesülünk, különösen az utolsó pillanatban.

Mielőtt azonban nekilátna, szabaduljon meg azoktól a dolgoktól, amelyekre nincs szüksége. Az utolsó pillanatban történő „eksönnél” kulcsfontosságú a könnyű bepakolás.

De mégis mit kezdjen a maradék holmikkal?

A használt ágyneműt és törölközőt például a helyi állatmenhelynek is oda lehet adni, a ruhákat pedig a helyi önkormányzatnak.

És rengeteg helyi Facebook csoport létezik, ahol akár a bútorokat is meghirdetheti „ingyen elvihető” felirattal.

A kerületből vagy a szomszéd utcából nem akkora befektetés senkinek sem eljönni egy-egy komódért vagy éjjeli szekrényért, amit ingyen vihet el.

4. Vegyen igénybe csomagolószolgáltatást a költöztetőcégtől

Ha rövid időn belül kell lépnie, nincs sok vesztegetni való ideje a buborékfólia vagy az olló keresgélésére.

Ennek elkerülése érdekében nálunk például a bútorok, tárolók beltartalmát, az általunk biztosított csomagolóanyagokba mi magunk csomagoljuk be precízen és sérülés mentességet garantáló módon.

Majd az általunk biztosított dobozokba helyezzük.

A különböző tárgyak dobozokba történő elhelyezéskor arra figyelünk, hogy elhelyezésük minden mozgást, elmozdulást akadályozó módon történjen. A doboz teljes légköbméterének a kitöltésére törekszünk.

A bútorokat fóliával, filccel, majd szükség szerint légbuborékos fóliával is becsomagoljuk. Gyorsítjuk a költözést.

Ezáltal még kedvezőbb áron válik az elvégezhetővé. Rengeteg időt és energiát takarítunk meg Önnek.

5. Állítson össze egy mozgásban lévő „prior” táskát

Mielőtt elkezdené a pakolást, tegyen félre egy kis táskát és töltse meg azokkal a legszükségesebb dolgokkal, amelyeket nem engedhet meg magának, hogy az ezt követő káoszban elveszítse:

  • hivatalos iratok,
  • gyógyszerek,
  • slusszkulcsok,
  • fontos dokumentumot,
  • töltőket,
  • napi piperecikkek,
  • néhány csereruha.

Ez különösen fontos az utolsó pillanatban történő költözés során, amikor a dolgok valószínűleg egy kicsit zavarosabbak és kimerítőbbek lesznek.

költözés azonnal

Fontos megjegyzés

A csomagolással végzett költöztetés esetén teljes körű felelősséget és garanciát vállalunk.

Ha csomagolást mi végezzük, akkor a garanciavállalás teljesen konkrét lesz, hiszen nem lehet a költöztetési sérülést a rossz csomagolásra, dobozolásra hárítani.

Komplett teljes körű szolgáltatás esetében mindenre kiterjedő garanciát és konkrét felelősségvállalást nyújtunk.

A költözés óriási feladat, különösen akkor, ha nem hagytak rá időt.

A költözés stresszes folyamat, függetlenül attól, hogy mennyi idő van rá. Ha azon gondolkodik, hogyan lesz ebből költözés azonnal, összpontosítson az összképre. És arra, hogy dolgait a lehető legbiztonságosabban vigye át új otthonába. Keressen minket, és segítünk.

Költöztetés a gondja? A Franko-Teher megoldja!

FrankoKöltöztetés (Franko-Teher Kft.)

Budapest, 1182 Regöly u. 8.
Adószám: 13192103-2-43
Cégjegyzékszám: 01 09 723012

Telefonos elérhetőségünk:
hétfő—szombat: 9 - 18
vas.—ünnepnapokon: zárva
Telefon: +36-1-290-33-80

telefonszámok

Telefonos elérhetőségünk:

hétfő—szombat: 9 - 18

vas.—ünnepnapokon: zárva


+36-1-290-33-80

+36-20-9552-669

+36-20-9797-004

mail